Jak to działa?

Proces wymiany barteru/sprzedaży/kupna zaczyna się od zainteresowania Klienta, poprzez formularz kontaktowy, mail bądź telefon.

krok 1

Określenie przez Klienta, jaki ma samochód na sprzedaż/wymianę

  Klient wypełnia formularz w zakładce Kalkulator wartości, zaznaczając w nim, jaką formą transakcji jest zainteresowany. Aktualnie proponujemy nieruchomości z załączoną pełną ofertą i cenami. Przedstawiamy ofertę w zakładce Oferowane nieruchomości. Na tym etapie szacujemy wartość przedmiotu, który Klient nam przedstawia zgodnie z cenami rynkowymi.
krok 2

Decyzja o wyborze nieruchomości

  Rozmawiamy na temat wartości umowy. Przedstawiamy warunki realizacji transakcji. Umawiamy rzeczoznawcę. Koszty po stronie Grant S.A.
krok 3

Finalizacja – Umowa notarialna

 

Na tym etapie następuje przeniesienie własności nieruchomości na Klienta oraz własności samochodu na GRANT S.A. Koszty notarialne po stronie GRANT S.A.

 

Co po transakcji

 

Po transakcji Klient ma do wyboru: czy zostawić w swoich zasobach kupioną w rozliczeniu nieruchomość i potraktować ją jako inwestycję, czy przekazać ją naszej firmie do dalszej odsprzedaży z zyskiem.
„Na samochodzie możesz tylko stracić – na ziemi – wprost przeciwnie”.

 

tel.: 914540420
tel.: 914540422